vrijdag 14 mei 2010

De laatste dag in de Morvan

Bonjour, in de Morvan is de dag (voor het eerst in onze vakantieweek) zonnig begonnen. Jammer dat we morgen weer naar huis moeten >:(. We gaan zo nog even naar de markt in Autun, lekker eten halen voor ons afscheidsdiner.

De trip naar Autun is niet helemaal vlekkeloos verlopen. Bij het uitstappen uit de auto rolde de auto nog wat door, helaas zat mijn voet toen net onder het wiel.
We hebben nog wel even op de markt gelopen en rondgekeken in Autun maar ik kreeg steeds meer last van mijn grote teen. Ik ben heel trots op mezelf, ik heb in mijn beste frans een gesprekje gehad met een wijn verkoopster op de markt en als het goed is een lekker fles wijn gekocht.

Ik heb nu de hele middag al met een ijszak op mijn op de bank gelegen. Gelukkig hoef ik morgen niet veel te lopen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten